بهترین وکیل تهران

تقريبا ۶۰ سال پيش در روز ۷ اسفند سال ۱۳۳۱ لايحه استقلال وكلا با پافشاري‌هاي دكتر مصدق تصويب شد،وكيل كسي است كه از طرف شخص ديگري ، حقوقي يا حقيقي ،به موجب عقد وكالت براي انجام كاري مأمور مي‌شود.


غالب افراد جامعه مي دانند كه چه حق يا حقوقي دارند، ولي اشكال در اينست كه نمي دانند در صورت نقص آن چگونه بايد آن حق را به دست آورند. پديدۀ احقاق يك امر حقوقي و يك امر فني و تخصصي است كه از طريق مقامات قضائي و بهترين وكيل تهران بايد كسب و حفظ و حمايت شود.بهترين وكيل تهران بايست در كار خود چنان متخصص باشد كه با طرح دعوي اشتباه يا با انتخاب مسير نادرست، باعث تحميل هزينه هاي سنگين زماني و مالي به موكل نشود.

اهميت وكلا

اهميت نقش وكلا در اجراي عدالت تا بدانجاست كه امروزه يكي از اصلي ترين معيارهاي سنجش عدالت دستگاه قضايي در جوامع، حق دفاع و داشتن وكيل و آزادي و استقلال وكلا در انجام وظايف حرفه اي مي باشد؛ زيرا عدالت واقعي محقق نمي گردد مگر اينكه اصحاب دعوي و وكلاي آنان بتوانند بدون هيچ ترس و واهمه اي اظهارات و مدافعات خود را آزادانه بيان نمايند و قاضي نيز بتواند با استقلال تام تصميمات لازم را اتخاذ نمايد.

تخلفات وكلا

وكيل با سوگندي كه مي‌خورد درواقع خود را مقيد و ملتزم به رعايت كليه قوانين دانسته و همواره خود را پايبند به اجراي آن مي‌داند. بنابراين آگاهي نسبت به نظامات و پرهيز از رفتار خلاف آن در ارتقاء امنيت شغلي و جايگاه وكيل در جامعه پيرامون خود داراي اهميت خاصي است.حداقل مجازات، براي متخلفان حرفه وكالت توبيخ و حداكثر مجازات محروميت دائم از شغل وكالت است.

وظايف حرفه اي وكيل نسبت به موكل را در يك تقسيم بندي ۳ گانه به شرح ذيل مورد بررسي قرار مي دهيم:

۱- وظايف و تعهدات قراردادي

۲- وظايف و الزامات قانوني

۳- وظايف اخلاقي

منبع : موسسه حقوقي پندار

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا